Eesti Mentorite Koja tänane juhatus võttis ametisse astudes eesmärgiks professionaalseks erialaorganisatsiooniks saamise ja sõnastas 3 põhilist tegevussuunda eesmärgi täitmiseks: 1. laiem kõlapind 2. meisterlikkus 3. juhtimiskultuuri parandamise hindamine. Kohe sai vajalike tööde nimekirja ka EMK logo ja identiteedi kujundamise vajadus. Idee enese – et professionaalsel organisatsioonil kindlasti logo vajalik on – käis esimesena välja Stanislav Karlov.

Suve alguseks koostati Jaan Saare eestvedamisel välisriikide disainerite poolt meile erinevaid versioone logodest, kuid 28. juunil koja hooaja lõpetamisel ei leidnud me pakutud lahendustest ühtegi meile sobivat. Kuigi me kõik peame Eestit eriliseks ja hindame Eestimaad, ei näinud me sini-must-valge kombinatsioonides ega pääsukestes koja tegevust ja ambitsioone edasi kandvat sõnumit. Samuti oli logodest nähtuv maskuliinsus, kandilised kujundid ja raketid mittesobivad mentorluse idee levitamiseks.

Otsustasime siis logo otsingutega jätkata traditsioonilisel moel ja leidsime Eesti disaineri, kes meie briifi alusel pakkus välja esimesed ideelahendused. Arutelus koja aktiivsete vedajatega sündis sümbioos väljapakutud ideedest:

Indrek Tuuga kavandatud logo kannab kenasti edasi koja lugu ja jätab samas ka igale vaatajale natuke tõlgendamisvabadust. Meie missioon on panustada juhtimiskultuuri arengusse Eestimaal. Me paneme justkui seemned maha kasvama. Iga meie mõte, sõna ja tegu loob tulemuse. Oleviku tegudest sõltub tulevik. Unistuste ja kõrgema arengu helesinist värvi mõttepuu on tugev ja viljakas, lastes kõigil ronida oma okstel, avaldada oma mõtteid, õppida üksteiselt, jagada kogemusi, saada paremaks. Puu oksad moodustavad sümboolselt Eesti maakaardi – see on maa-ala, kus me kasvame ja tegutseme, see on meie energiaruum.

Koja logo ja värvide kasutusjuhised (ning peatselt ka dokumentide põhjad) on kättesaadaval EMK Drive’i kaustast, kuhu kõigil liikmetel on ligipääs. Logo kasutuse ja dokumentide kohta annab soovitusi Tiina Liitmäe (tiina.liitmae@mentoritekoda.ee).