Tegutsen haridusmaastikul 2008. aastast.
Töötan arendusjuhina Pärnu Ühisgümnaasiumis ja õpetan 10. klassi õpilastele mälu ja õppimisalaseid teadmisi ainekursuse “Mälu ja õppimine” raames.
Eelnevalt olen olnud 14 aastat inglise keele õpetaja ja klassijuhataja ning juhtinud võõrkeelte ainevaldkonda Pärnu Vanalinna Põhikoolis.
Lisaks pikaajalisele kogemusele üldhariduses, tegutsen 2019. aastast Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudis õpetajakoolituse õppejõuna. Minu peamised uurimishuvid ja -valdkonnad on seotud õppimise ja õpetamise toetamisega – mälu- ja õpistrateegiad, metakognitsioon, motivatsioon ning õppimisprotsessiga seotud uskumused. Nimetatud teemades on mul ka praktiline kogemus nii haridusjuhi, õpetaja, õppejõu, õpetajate jt haridustöötajate ning koolimeeskondade koolitajana kui ka lapsevanemana.
Mentorlus on minu jaoks mõtteviisi ja tööriistade kooslus, mis aitab mul igapäevatöös toetada nii õpetajaid, õppijaid kui ka lapsevanemaid. Meie sees on erinevatele olukordadele, kõhklustele, kahtlustele ja muredele tegelikult olemas paljud vastused, kuid liialt tihti ootame lahendusi ja vastuseid kelleltki teiselt ja kusagilt väljastpoolt. Mentorlus aitab inimesel nende vastusteni jõuda ning maailma enda ümber läbi iseenda muuta.